2016. augusztus 8., hétfő

Plüssló kontra szamár

Sziasztok!
Minden rendben veletek? Hogy telik a nyár utolsó pár hete? Remélem jól! Pihenjétek ki magatokat és töltődjetek fel a sulira, mert sajnos 3 hét és kezdődik.
Ezt a történetet Kovács Gitta részére hoztuk, melynek szereplői Luke, Dóri, Ashton és Ő (Te c: )
Kellemes olvasást kívánunk:

H&Do 





Sosem tudhatod, mit hoz a jövőd. Sosem lehetsz biztos abban, hogy minden úgy alakul majd, ahogy eltervezted, mert nem fog. Sodródni kell az árral. A pillanatnak élni. Tudni, hogy az élet szép. Harcolni az álmokért. Bízni magadban. Elfogadni a sorsot, amit neked szántak. A sötétben meglátni a fényt. Ami viszont mind közül a legfontosabb...
Szeretni kell.
Kinevettek, mikor azt mondtam, egy nap én leszek Luke Hemmings barátnője. Kinevették a barátnőmet, Dórit, mikor azt mondta, ő lesz Ashton Irwin barátnője. Folyamatosan vicc tárgyává tettek minket egészen addig a napig, amikor a két fiú eljött értünk, aztán a szemeik láttára csókoltak meg minket, a barátnőiket. Hihetetlen, igaz? Szerintem is az, pláne, hogy ennek már 2 teljes éve...
Dórival nevetve készülődtünk össze a dupla randinkra, amit a vidámparkban töltünk a srácokkal. Nem akartunk étterembe menni, vagy moziba. Olyan estére vágytunk, amit rengeteg nevetéssel tudunk emlékezetessé tenni, így Ash felvetette: menjünk vidámparkba. Díjaztuk az ötletet, szóval nem volt tovább mit vitatni ezen.
Felfigyelve a csengetésre rohantunk le, majd kinyitva az ajtót üdvözöltük őket egy-egy csókkal. Luke mosolyogva kulcsolta ujjaimra övéit, aztán pár bók után -aminek köszönhetően fülig vörösödtem- elindultunk.
A vidámparkba érve megvettük a jegyeket, amiket karszalag formájában kellett elviselnünk, aztán beljebb sétálva körbenéztünk.
-Mit szólnátok a hullámvasúthoz? A legnagyobbhoz? -vigyorodott el a szöszi.
-Jó, de lehetőleg ne hányj bele a hajamba, mert te fogod megmosni! -figyelmeztette Ashton, miközben átölelte Dóri vállát. Nevetve álltunk be a meglepő módon nem olyan hosszú sorba, aztán vártunk. Ajkat harapva nézelődtem, egészen addig, amíg magamon nem éreztem Luke tekintetét. Felpillantottam rá, mire elmosolyodott. Megbabonázva fürkésztem gyönyörű kék szemeit. Közelebb hajolva megcsókolt volna, ha Ash bele nem ordít a füleinkbe, hogy mi jövünk. Felültünk hát a vidámpark legnagyobb hullámvasútjára, amin az utazás második fele hangos sikítással és nevetéssel telt. A leérkezésnél már a könnyeink is folytak, pláne mikor megláttuk a két fiú fejét. Bemelegítésként remek kezdésnek bizonyult.
Miután sikeresen kiköptük a tüdőnket, beültünk egy photobox-ba, elvégre ezt az estét megörökíteni is meg kell. A lehető legretardáltabb fejeket vágva néztünk újra meg újra a kamerába, de azért csináltunk mosolygós képeket is. Kilépve a függöny mögül megvártuk a fényképcsík elkészülését, aztán tovább álltunk.
-Hú, nem akartok nyerni nekünk valamit? -biccentett a céllövelde felé Dóri.
-Ha ennyire haza akarod vinni azt a plüsslovat.. -húzta ki magát Ashton önbizalommal megtelve. 
-Ne a szád járjon, Flechter, hanem mutasd, mit tudsz! -provokálta Luke kuncogva, miközben odasétáltunk.
-Nekem te nem vagy kihívás, Hemmings! -vigyorgott a fürtös, aztán nevetve megcsókoltak minket. Mosolyogva mögéjük álltunk és kíváncsian figyeltük, hogy mit alakít a két lökött.
5 perc elteltével az árus  mosolyogva megnézte a találataikat. A plüssló Luke kezébe került, míg Ash csak egy pici kis szamarat kapott. Felnevetve néztük Ashton arcát, ahogy az aprócska csacsit bámulja, aztán a hátára véve Dórit nyerítve futott egy kört azt kiabálva, hogy ő a plüssló, vagyis a főnyeremény. Miután letette, átölelték a vállainkat, aztán a vattacukros standhoz sétáltunk.
-Milyen ízűt kérsz, édes? -nézett le rám Luke elővéve a tárcáját. Mosolyogva néztem végig a választékon, végül pedig az epres mellett döntöttem.
Amint elkészült mind a négyünk vattacukra, Luke kifizette őket, aztán kerestünk egy helyet, ahová leülhetünk. Jólesően sóhajtva eszegettem a ragacsos édességet, néha Luke arcára pillantgatva. Még mindig annyira hihetetlen volt számomra ez az egész. Úgy éreztem, nálam szerencsésebb nő nem létezik a Földön, hisz' én kaptam a világ legtökéletesebb férfiját, ráadásul a legjobb barátnőm is boldog volt a számára nagy Ő-vel. 
Elmosolyodtam a gondolataimon, majd arra eszméltem fel, hogy Luke alma ízű ajkai lágyan ízlelgetni kezdték az enyéimet. Lehunyt szemekkel élveztem, amíg mellettünk Dóri fulladozott a nevetéstől Ashtonnak és a vattacukros arcának hála..
A pálcáinkat eldobva próbáltuk ki a többi játékot, -élen a szellemvasúttal- aztán boldog mosollyal az arcunkon indultunk haza...
Ez a randi sokáig állt az első helyen.

6 megjegyzés:

  1. Hát, ez is nagyon jó lett! Nagyon tehetséges vagy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm/köszönjük! :)
      Do xx

      Törlés
  2. Jesszus!!! MOST ERRE MIT ÍRJAK?! Az én barátnőmnek készült ez a sztori... és hát, köpni-nyelni nem tudok! Főleg, hogy én is kaptam benne szerepet... egyszerűen olvadok! Istenem, egy dupla randiiii!!!! A vidámparkban!!! Tejóég... Hát a srácok nagyon hülyék, imádtam őket! Fantasztikus lett az egész, végig röhögtem!
    Ez a sztori sokáig áll (számomra) a 2. helyen!
    Az első a sajátom, Az Ismeretlen Bajuszos! XD
    Sajnos a barátnőm, Gitta nem tudta elsőként elolvasni ezt a remekművet, mert épp nyaral, de mivel tudom, helyette is elmondom, hogy imádnivaló, vicces és egy picit (nagyon) cuki is lett!
    Köszönjük szépen! Kitettetek magatokért! <3
    További jó nyarat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Kicsit" megkésve ugyan, de nagyon szépen köszönjük a reagálásodat, jól esnek a szavaid. :)
      Kitartás az iskolához, már csak fél év és nyári szünet ;)
      H&D

      Törlés
  3. Igen, azt hiszem Dóri leírta amiket én is gondolok szóval röviden nagyon-nagyon imádom, nekem ez a sztori áll az 1.helyen, köszönöm szépen!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik, mi köszönjük :*
      H&D

      Törlés