2016. augusztus 3., szerda

Surprise!

Sziasztok!
Élvezzétek ki az utolsó hónapot, sajnos már augusztus van. Személy szerint el tudnék viselni még egy évet legalább, nem hiányzik a hajtás.
Ezt a történetet Gréti számára hoztam, aki Calum-öt választotta szerencsésnek. Születésnapi sztorit kért, talán azért, mert ma van a szülinapja. Ha így van, boldog születésnapot kívánok neked, Gréti! :)
Kellemes olvasást!
Do xx

,,A leges legboldogabb születésnapot kívánom neked, babe! Este a koncerten találkozunk. Ezer csók! C xx"
A cetlit elvéve a reggelim mellől mosolyodtam el, majd az asztalra néztem. Eperszirupos palacsinta, kávé tejszínhabbal, valamint egy csokor gyönyörű és illatos rózsa. Ez volt Calum meglepetése a szülinapom alkalmából. Nem költött drága ajándékra, csupán virágot vett és reggelit készített, de mégis megérintette a szívem, egy letörölhetetlen mosolyt ragasztva az arcomra.
Fél éve vagyok olyan szerencsés, hogy a barátnőjének nevezhetem magam, aminek köszönhetően azt is állíthatom, nálam szerencsésebb nő nem igen létezik ezen a bolygón. Calum a tökéletesség megtestesítője. Határtalanul édes, gondoskodó, tehetséges és vicces. Arról ne is beszéljünk, mennyire el tudja csavarni a fejem a csokoládébarna szemeivel, a mosolyával, a hangjával vagy az illatával. Őszintén szeretem őt, és örülök, hogy az életem része. 
Miután elfogyasztottam a reggelimet, elpakoltam  magam után, aztán edzőruhába öltöztem és elmentem futni.
Az idő kellemes volt. A Nap sütött, a szél lengedezett, nem volt forróság.  Fantasztikus napnak bizonyult a mai.
Jólesően sóhajtva haladtam el a park mellett, ahol először találkoztunk Calum-mel kutyasétáltatás közben. Az emlékkép előugrása egy szélesebb mosolyt varázsolt az arcomra, majd úgy döntöttem, benézek a fiúk próbájára.
A stadion felé futottam tovább. Odaérve felmosolyogtam Dave-re, aki visszamosologva engedett beljebb. Ajkamba harapva léptem a backstage-be és körbenéztem. Nem hallottam, hogy a színpadon zúznának, szóval gondoltam, az öltözőben lesznek, így elindultam az ajtóhoz. Amint be akartam nyitni, egy kéz ragadott meg, aztán magához húzva szorosan körbeölelt.
-NAHÁT, DE JÓ LÁTNI, GRÉTI! -kiáltotta el magát Michael. Nevetve megsimogattam hátát.
-Téged is jó látni, de azt is meghallom, ha halkabban üdvözölsz.
-Tényleg nagyon örülök neked, GRÉÉÉTIII! -ordította elnyújtva a nevemet. Elég furán viselkedett, de Mikey-nál mi számít furának valójában? -Nem sétálunk egyet, GRÉTI? -vezetett ki a backstage-ből. Összezavarodva néztem mögénk, majd fel rá.
-Igazából Calum-höz jöttem..
-Nem ér rá, uhm..uhm..épp...telefonál.
-Ahh, értem..-halkultam el, majd hagytam, hogy vezessen.

*Calum szemszöge*

Mikor Michael háromszor is elüvöltötte magát, a srácokkal a lehető leggyorsabban fejeztük be a díszítést, valamint a technikai dolgok ellenőrzését. A színpad készen állt, valamint a nagyterem is, ahol a party lesz. 
A becsomagolt ajándékra néztem és kifújva a levegőt ültem le. Sajnáltam, hogy nem mehettem ki hozzá, de este mindent meg fog érteni. Remélem olyan boldog lesz, mint amilyen én is vagok.
Mikey fél óra múlva csatlakozott hozzánk újra.
-Elment? -néztem rá. Bólintott.
-Kicsit csalódottnak tűnt, de majd kiengeszteljük.
-Csúcs lesz, neki is tetszeni fog. -veregetett hátba Ashton, majd megfogta a dobverőit. Egy kis pihenő után ténylegesen elpróbáltuk az este menetét, megtartottuk a M&G-t, a soundcheck-et, újra próbáltunk, majd neki álltunk készülődni...

*A te szemszöged*

Nem tudtam mire vélni Michael viselkedését, valamint azt sem, hogy Cal egyetlen sms-re sem válaszolt. Sóhajtva zuhanyoztam le, majd felöltöztem. Fekete szoknya, egy fehér felső és a kiegészítők.
 Begöndörítettem a hajam, fogat mostam, aztán összepakolva elindultam a stadionhoz. Újra.
A nyakamba akasztva a VIP belépőt sétáltam a backstage-be. Ezúttal senki sem ragadta meg a karom azt leszámítva, hogy bekötötték a szemeim.
-Úr Isten, Dave! Valaki! Jézusom! -kezdtem pánikba esni, miközben toltak valamerre. Pár pillanat elteltével megálltunk. Az idegen elsétált, aztán lépteket hallottam közvetlen szemből. Kikötötték a kendőt, majd Calum-öt láttam magam előtt egy ajándékdobozzal a kezében. A srácok nekiálltak eljátszani a 'Happy Birthday'-t, miközben a rajongók tapsoltak és sikítottak. A kivetítőn folyamatosan a közös képeink jelentek meg, a szemeimben pedig örömkönnyek. Most már értelmet nyert Mikey viselkedése és az is, hogy Calum nem válaszolt nekem.
A barátom letette a dobozt, magához húzott, ezt követően ajkaimhoz hajolt és rájuk suttogott:
-Boldog szülinapot, szerelmem. Nagyon szeretlek. - csókolt meg, amit könnyek között viszonoztam.
Calum Hood a legcsodásabb születésnapot hozta össze...
Számomra.

6 megjegyzés:

  1. Szia Dóri! Nagyon, Nagyon Szépen Köszönöm! Örömkönnyek szöktek a szemeimbe! Hihetetlenül ügyes vagy, Csak így tovább! Nagyon Nagyon Szépen Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örültem, hogy tetszett, köszönöm a kedves szavakat! :')
      Igazán nincs mit!
      Ezer puszi:
      Dó xx

      Törlés
  2. ÚRISTEN!! Nemrég találtam rá erre a blogra...és IMÁDOMM!!! Nagyon jól írsz!

    VálaszTörlés
  3. Hajj, de jó volt! Nagyon megnevettettél, amit ezerszer köszönök, hisz egy újabb aranyos történetet sikerült írnod!
    Én még kiélvezem a nyarat, ameddig csak lehet, de ha megtehetném, meghosszabbítanám mindenkinek!
    Puszi! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aww, nagyon köszönöm, Dóri! <3 Jó olvasni a kommentjeidet, eszméletlen, mennyire feltudod dobni a kedvemet, ahogy az összes többi olvasó is.
      Élvezd csak és hidd el, én is megtenném, ha lehetne.
      Ezer puszi:
      Do xx

      Törlés