2015. július 30., csütörtök

Kávéfolt

Sziasztok csajok!
Nos. Megérkeztem Eszter Boda történetével, amit ő is Lashton-nal kért. Remélem tetszeni fog neked, a következő történetet Nicki Clifford kapja, majd Dóra Bodnár.
Ezúton is szeretném megköszönni nektek a több,mint 70.000 megtekintést és a 49 feliratkozót, csodálatosak vagytok, és ne haragudjatok, amiért ilyen lassan teljesítem a kéréseiteket. 
Kellemes olvasást!



5 dolog, amit ne csinálj, ha egy kék szemű, hímnemű lény rád önti a kávéját:
  • Semmiképp se ordíts rá, ameddig nem néztél az arcára. (Nem tudhatod kivel állsz szemben)
  • Ne hagyd, hogy bevethesse a féloldalas mosolyát, mert amire észbe kapnál, már a telefonszámodat diktálnád.
  • Ne hagyd a mellkasodra tapadni a pólódat! A kávés srác örömmel tanulmányozgatja a melleidre ragadt anyagot. -Férfiak..
  • Ne kezdj el hisztizni a felsőd miatt. Létezik modern technika (Értem ezalatt----> mosógép), szóval csak nyugi.
És az ötödik, de legfontosabb dolog..
  • Ne mondj nemet a randira! Semmiképp sem szabad visszautasítanod életed legfantasztikusabb meghívását, mert őszintén megfogod bánni..

Egy kávéfoltos felső..
Akárhányszor ránéztem, lejátszódott előttem a jelenet. Ahogy megbotlott, ahogy rajtam landolt a fekete lötty, ahogy mentegetőzött... Aztán a mosolya. Istenem, azokkal a csókolni való ajkakkal. A csillogó, kíváncsi, fürkésző tekintete, amibe legszívesebben elvesztem volna. A mély hangja, amitől libabőrös lettem. 
Majd a kérdése: ,,Eljönnél velem egy randevúra?"
Végül pedig a válaszom: ,, Bocsi, van barátom.."
Sóhajtva hagytam, hogy kiessen a kezeimből a fehér felsőm, miközben az ágyamra ültem. Totál szánalmasan éreztem magam, hiába történt ez az egész, már 3 hónapja. Azt hazudtam a srácnak, aki végre észrevett -miután leöntött-, hogy van pasim. Nekem. Van. Pasim. Pedig marhára nincs..
Egy fiú van, aki rám néz, az is a legjobb barátom: Ashton. Az egyetlen, akire számíthatok, az egyetlen, akiben megbízom kiskoromtól kezdve, és az egyetlen, aki tud a legnevetségesebb hazugságomról. (Erről)

Erőt vettem magamon, majd feltápászkodtam az ágyamról. Megfogtam a basszusgitáromat, a tokba tettem, majd a hátamra véve lesétáltam vele a földszintre. Az órára néztem. Még van 10 percem, amíg Ash ideér.-jelentettem ki saját magamnak, miközben lepakoltam és a fürdőbe sétáltam.
Megmostam az arcom, aztán egy natúr smink feltétele után újra a tükörbe néztem. Egy óra múlva kezdődik a fellépésünk a bandámmal, és jobban görcsölök, mint kéne, pedig nem ez lesz az első, hogy 1000-nél több embernek adunk koncertet. Talán nem kellett volna előtte a szőke srácra gondolnom...
Lesütöttem a szemem, majd megigazítottam a hajam. A duda szót hallva a nappaliba rohantam, megfogtam a gitárom, aztán kiszaladtam. A csomagtartóba tettem, és beültem Ashton mellé. 
-Szia, Eszti, dögös vagy, indulhatunk? Naná!-válaszolt a saját maga kérdésére, majd a gázpedálra lépve a koncert helyszíne felé vettük az irányt.
Az út aránylag nevetéssel telt, mint általában. Ash-nek mindig sikerült feloldania a feszült hangulatot, mindig tudta, mit kell mondania ahhoz, hogy elnevessem magam, és ezért eszméletlenül irigyeltem..

Miután megérkeztünk, kipattantunk az autóból, kivettem a gitáromat, majd beszaladtunk. Így is késésben voltam -egyáltalán nem meglepő módon-, szóval tényleg rohantam a többiekhez. Mindenkit üdvözöltem egy gyors öleléssel, lepakoltam, kivettem a gitáromat a tokból, és már a színpadra is keveredtünk. 
A tömegben Ashton-t kerestem, bár nem kellett sokáig pasztáznom az összegyűlteket. Egy hatalmas ,,HAJRÁ KÁVÉFOLTOS <3 " feliratú transzparenssel a kezében vigyorgott rám. Mosolyogva megráztam a fejem, aztán a mosoly az arcomra fagyott. Megjelent mellette egy szőke, magas srác, akit egy fiús kézfogással üdvözölt, majd beszélgetésbe merült vele. Nagyot nyelve néztem a gitáromra, terelve a gondolataimat. Annyi szőke srác van még a világon. Biztos, hogy nem Ő az..
A koncert sikeresen zárult, sokan odajöttek hozzánk gratulálni, majd eltűntek a táncparketten, itallal a kezükben. Miután letettem a gitárt, elindultam, hogy megkeressem a legjobb barátomat, nem sok reménnyel ugyan a nagy tömeg miatt, de egy próbát megér. A nép folyamatosan tolongott a frissítőért, a közlekedést megnehezítve, egymást túlkiabálva. Talán ezért történt az, hogy a figyelmetlenségemből adódóan a fehér blúzomon landolt egy pohár vodkanarancs. 
(Innentől érvényesül az 5 'Mit ne csinálj, ha...' szabály)
-Óhogyazahülyeita...-kezdtem bele elhadarva a hangos vélemény kinyilvánításomat, amíg rá nem néztem a srácra. A szívem hevesen kezdett verni, a vér lüktetett az ereimben, a toromban pedig egy hatalmas gombóc nőtt, amit szinte lehetetlenségnek tűnt legyűrni.
Te jó ég! Ez nem lehet igaz!
-Úgy tűni a történelem ismétli önmagát.-vigyorodott el a szöszi, kék szemű- Ne haragudj, hogy leöntöttelek. Megint. Nem állt szándékomban..Vagy talán mégis. -kuncogott- De, ha már alkalmam adódik rá.. Szerettem volna gratulálni. Eszméletlen jók voltatok, le a kalappal! Egyébként Luke vagyok, Ash egyik haverja. -szorongatott a kezében egy cetlit, majd közelebb lépett- Ha van kedved, holnap elmehetnénk randizni..És tudod mit? Most nem kérdem meg, van-e hozzá kedved, a végén megint azt mondanád ijedtedben, hogy van barátod, én meg kétségbeesetten kereshetlek újabb három hónapig. -morogta fülembe, miközben a kezembe adta a meggyötört lapocskát. -7-re érted megyek. -nyomott az arcomra egy forró puszit. Borostája csikizett, illata levett a lábamról, a hangja pedig befészkelte magát a fejembe a tekintetével együtt. Beharaptam ajkam, aztán egy akaratlanul széthúzódó mosollyal az arcomon rá néztem:
-Luke? Örömmel randizom veled..

5 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszenek a torteneteid, nagyon ugyes vagy *-* kaphatnek egy sztorit Luke-al? Elore is koszii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola amiga!
      Köszönöm a kedves szavakat! :)
      Persze, felírlak, de nem mostanában hozom, mert előtted is sokan vannak. De a kérésed él. ;)

      Törlés
  2. Koszonoom:) nagyooon joo huuh en nem istudom mit mondjak csak azt tudom h nagyon nagyon szepen koszonoom <3 es ha lehet akk fel irsz a sztoris lapod vegere mert szeretnek meg egy ilyen szupi sztoriit? <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit! :) Örülök, hogy tetszett!
      Persze, felírlak. Kivel szeretnéd?

      Törlés