2015. július 2., csütörtök

Részeges szerelem

Sziasztok drágák!
Meghoztam DebreczeniN. (Tina) történetét, ezúttal...Egy Lashton sztori! Hihetetlen, nem? Igazából ilyenkor mindig elakadok, mert végül is fogalmam sincs, mit írjak, vagy hogyan, szóval elnézést a hanyagságomért.. :)
Nos. Egy kis bevezető a sztori előtt. Mindössze egy hét alatt,  15 (!!) történet kérés érkezett, amiből 5-öt kértetek Luke-kal, 4-et Calum-mel, 3-at Mikey-val, 2-őt Ashton-nal, egyet pedig Cashton-nal. Eszméletlenek vagytok, nagyon örülök, hogy ennyien szeretnétek történetet tőlem, köszönöm a kitartásotokat, amiért sokáig tudtok várni a kérésetek gyümölcsére, próbálom azért nem elhúzni az időt, de ez nem mindig jön össze, elvégre ihlet sem jön rosszul írás közben, ami valljuk be, nem mindig van..
Szóval, nagyon-nagyon köszönöm nektek Dínócskáim, szeretlek titeket, csodásak vagytok!
Kellemes olvasást: Do xx




Amikor felváltva vagy a két legjobb barátoddal nyilvános helyen (hímnemű lényekről beszélünk), az emberek két dolgot fognak állítani. Lássuk az elsőt:

  • ,,Ah, nem szégyenli magát?! Egyszer ez, egyszer az?! Úgy váltogatja szegény srácokat, mint az alsóneműjét! "
Tudom, nem valami szép gondolat, de higgyétek el, ez a variáció sok ember helyében foglalja a helyet, teljesen feleslegesen. Na, de nézzük a másik lehetőséget.
  • ,,Mekkora mázlista a csaj! Két ilyen szuper pasi, mint Luke Hemmings és Ashton Irwin tölti vele az idejét. Ahww.."
Luke és Ashton általános iskolás korom óta a legjobb barátaim. Rengeteg mindent köszönhetek nekik, sosem hagytak cserben. Ráadásul akkor sem szűntek meg a barátaim lenni, mikor beindult a karrierjük, amit ilyen esetben nem hinném, hogy más emberek elmondhatnának magukról..
Amikor csak tehetik, a szabadidejüket velem töltik, és hiába kemény a meló, nincs miért panaszkodnom, ugyanis a találkák aránya elég nagy. Imádom bennük, hogy semmit sem változtak. Ugyanolyan idióták és édesek tudnak lenni, marhára nem érdekli őket, hogy egy cseppnyit sem vagyok ismert. Egyszerűen boldogok, ha újra találkozhatunk, akárcsak én. Különösen, ha Luke-ot láthatom...
(Most jön az a rész, hogy az emberek azt mondják: ,,Fiú-lány barátság EZÉRT nem létezik!"- és, amit én megcáfolok, ugyanis létezik, elvégre a barátjuk vagyok, csak Luke iránt egy 'kicsit' többet érzek, mint kellene.)
Ez az egész 'Ahh, Luke, még a zoknid is lennék!'-dolog kb. másfél hónapja kezdődött, amikor is átjött filmet nézni. Semmi értelmes DVD-t nem találtunk, ezért a tv-be váltogattunk a csatornák között. Az HBO-n a Szürke ötven árnyalatát játszották, Luke pedig gondolta, miért ne? Szóval, ja, végül is megnéztük. Mikor az a jelenet következett, amiben Ana a bizonyos szerződést olvassa, Hemmo felsóhajtott és elemezni kezdte a véleményét. Ennél gyönyörűbb megfogalmazását az igaz szerelemnek még sosem hallottam. Minden egyes elhangzott mondatára nagyokat dobbant a szívem, folyamatosan ajkait pasztáztam, a porcikáim pedig az Ő nevét kiáltozták..
Aztán ez az érzés az idő múlásával igencsak felerősödött, bárhogy próbáltam megakadályozni. Muszáj volt beletörődnöm, hogy beleszerettem a legjobb barátomba, és abba is, hogy ezt sosem adhatom a tudtára. Magam miatt, Ash miatt, és természetesen Luke miatt..

Ashton pontosan 8-ra a ház elé ért. Ma van a 21. születésnapja, és ragaszkodott a bulihoz. Férfiak..
Miután beszálltam mellé, üdvözöltem Őt két puszival és az ajándékkal, amit érdemel, majd a helyszínre mentünk.
-Luke és a többiek már ott vannak, szóval csak mi hiányzunk. Egyébként nagyon dögös vagy. -húzogatta a szemöldökét vigyorogva. Kuncogva megforgattam a szemem, és ajkat haraptam. Luke..
Vajon mi lehet rajta? Bizonyára a skinny jeans-e, egy fekete póló és a piros-fekete kockás ing. Lehunytam a szemem. Szinte érzem az illatát is..
Amikor odaértünk, a buli már javában tartott. A hely tömve volt emberekkel, akik tolakodtak Ash-hez részeges 'Boldog Szülinapot!' kívánni. Ő az én derekamat ölelve köszönte meg mindenkinek a kedves szavakat és a jelenlétüket, miközben és mindenhol Luke-ot kerestem a tekintetemmel, bár hiába..Aztán megláttam piával a kezében, ahogy egy igencsak igényes és gyönyörű lányt táncoltat. Lesütöttem a szemem, és próbáltam nyugodt maradni, több-kevesebb sikerrel.
-Gyere, baby. Veled szeretném ejteni az est első táncát. -kuncogott Ashton a parkett felé vonszolva, szinte Luke és a nője mellé. Természetesen észrevett minket. Gondoltam, nem veszíthetek..Hát közel léptem Ash-hez fordítottam neki hátat, csípőmre helyezte kezeit és táncolni kezdtünk..

Az est további részében egy pohár eperkoktéllal nézegettem az összegyűlt társaságot, folyamatosan Luke-on és a látottakon gondolkodva, mikor két kezet éreztem a pocakomon, és az isteni parfümöt.. Luke..
-Gondolod, hogy megérdemlek egy táncot?-morgott a fülembe. Letettem a poharam, bólintottam, aztán a tömegbe vezetett. Körbeölelt, nyaka köré fontam a karom, de a szemkontaktust nem bírtam felvenni vele. Teljesen elgyengülnék. Talán még el is sírnám magam.. Halkan sóhajtottam, aztán az állam alá nyúlva felemelte fejem. Tekintetembe mélyedt és huncut mosoly ült ki az arcára:
-A lány, akivel táncolni láttál, Calum nővére volt. Ashton elmondta, hogy mennyire zavart, de Mali-Koa-nak barátja van. Semmi közöm sincs hozzá, barátságon kívül. És mivel van bennem annyi pia, hogy bátor és józan is legyek egyszerre, tudnod kell, hogy... Szeretlek téged, és nekem egedül Te kellesz. Rohadtul nem akarok várni már, elegem van a várakozásból, azt akarom, hogy a barátnőm legyél, szóval, ha nem bánod... -hajolt közel, majd forró, puha ajkaival enyémre tapadt. 
Egyszerre voltam meglepett, megkönnyebbült, és boldog. Meglepett, mert Ash észrevette, megkönnyebbült, mert a lány csak egy barát..


És boldog, mert Luke Hemmings úgy érez irántam, ahogy Én iránta..

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a történeteid, imádom mindegyiket! Tudom, hogy sok kéréssel állítottak hozzád, de remélem egyszer majd az enyém is kint lesz, amit az Irresistible-nél kértem komiba. (Egy cuki, kicsit romantikus sztori Ashtonnal)
    Imádom a blogod, csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, én téged imádlak.
      És bizony, hamarosan kint lesz. Pontosan még két sztorit kell várnod, és viszont láthatod a történetedet Ashton-nal.
      Puszi: Do xx

      Törlés
  2. Sziaa Do xx!
    Bocsi hogy mindig bombázlak de a sztorik olyan jok es már nagyon várom az enyémet:) szóval még hány ember van elöttem??:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola!
      Nos, van a számodra egy jó hírem. A következő történet a tiéd :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Most néztem utána a kommentednek, de azt nem árultad el, kivel szeretnéd a sztorit.

      Törlés
  4. Öhm Lashton és azon belül Luke és ha megszólit az lehetséges hogy Esztinek hív?:)
    Bocsi masik email cimről küldtem.

    VálaszTörlés
  5. Sziaa tanulok basszugotározni és az lehtséges hogy beleszövöd a sztoriba???

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm igy utolag is😍 nagyon tetszett💚👌

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm igy utolag is😍 nagyon tetszett💚👌

    VálaszTörlés