2014. június 20., péntek

3. díj! :D

Nem is tudom megint hogyan kezdjek bele, köszönöm a 3. díjamat: Csontinak !









Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj a 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést!
Küldd el 11 embernek!

A 11 dolog rólam:
-Belieber, és Directioner is vagyok :D
-Imádok történeteket írni, amiket a legjobb barátnőmmel beszélek meg :DD
-A bátyám is bírja Justin Bieber-t /19 éves x'D/
-Egoista vagyok, amit nem hiszek el. xd
-Tisztában vagyok azzal, hogy Mrs.Hood/Hemmings leszek! /Mesi, együtt fogunk házasodni! :D /
-Imádok a kutyámmal futkozni
-Szeretek a tesómmal bunyózni
-Szeretek zene mellett aludni
-Feledékeny vagyok, ha rajtam múlik 5 perc alatt elfelejtek egy mondatot.
-Könnyen leszek szerelmes...
-A legapróbb kérdéseken/dolgokon is rákvörösre pirulok :D

A 11 kérdésre a válaszaim:

1. Szoktál kávézni? 
-Nem igazán! Szerintem a 14-15 évemmel még ráérek :D
2. Milyen gyakran nézel TV-t?
-Nem olyan gyakran, mert inkább a szobámban vagyok, de sorozatokat, amiket szeretek mindig megnézem, tehát időfüggő.
3. Mit gondolsz a vegetáriánus életmódról? 
-Hm, erre nem tudok válaszolni. Már gondolkodtam rajta, hogy kipróbálom milyen lenne :D
4. Allergiás vagy valamire?
-Sajnos elég sok mindenre..
5. Mit terveztél a nyárra?
-Igazából, sok minden tervbe jött. Énekelni fogok menni, zenélgetek, dalokat írok, nektek a történeteket (így is van 7 kérés :D ) és a családommal/barátaimmal töltöm azokat az időket, amikor mindenki ráér
6. Mi a kedvenc könyved?
-Konkrét kedvencem nincs. Ami tetszik, azt elolvasom :)
7. Ha lenne egy olyan lehetőséged, hogy bármilyen állatot örökbe fogadhatnál, mi lenne az?
-Fogós kérdés..Bármilyet? Ha bármilyet örökbe fogadhatnék, az  majom lenne :D Legyen mi idegesítse az öcsémet.
8. A fogyókúráról mi a véleményed?
-Magam is nekiálltam fogyózni, bár nem úgy, hogy nem eszek semmit. Hanem, hogy rendszeresen futok és egészségesen eszem. Ezzel, HA ÍGY CSINÁLOD, nincs semmi baj :)
9. Mi alapján döntöttél a blogod/blogjaid témájáról?
-Igazából, sok sztori és lehetőség kavargott bennem, ami miatt nem mertem belekezdeni egy komplett történetben, ezért találtam ki, hogy legyen *KE* sztori, mert itt több lehetőségem van.
10. Alszol még plüss állattal?
-Ez egyértelmű! Imádom a kis plüss macimat! Teddy maci forever <3 És ez nem ciki :DDD
11. Hány éves vagy? :DDD
-14 :) :D 
Az én kérdéseim:
-Szoktál álmodban énekelni -mint jómagam- vagy beszélni?
-Mi az ami nélkül nem tudnál otthonról egy lépést sem tenni?
-Mi volt az, ami megfogott a fiúkban? /5SOS/
-Szívesen ismerkedsz?
-Kedvenc szabadidős elfoglaltságod?
-Ha tehetnéd, lenne valaki, akit örökre eltüntetnél az életedből?
-Mióta blogolsz?
-Legjobb barátod/barátnőd?
-Mit gondolsz azokról, akik dohányoznak?
-Ha csak 3 kívánságod lenne, mit kívánnál? Nem kívánhatsz olyat, hogy több kívánságod legyen.
-Mit tennél, ha az imádottad eljönne hozzátok azzal a mondattal, hogy eltévedt?

Kiválasztottjaim: (ami nem 11 emberke)

-Zely 
-Adri
-Zsófia 
-Leah C.  




Nemsokára jelentkezem Sarah sztorijával! :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése