2014. május 3., szombat

Lecke: Ash számára

Emese Laky-nak Ashton :) /Emma névvel/

A barátod: Ashton Irwin, nemrég ért haza a turnéról, és te abban a hitben éltél, hogy azt a rövid időt, amit egy következő turné fog követni, együtt tölthetitek, de sajnos nem így történt. Folyton a médiával volt elfoglalva, meg azzal, hogy mindent a rajongók tudtára adjon. Ha szóltál neki, akkor csak annyit mondott, hogy : ,,Pillanat édes" vagy, hogy várjál, amiből persze neked eleged lett. Ezért úgy döntöttél megleckézteted a barátodat...
Így történt ez egy reggel, mikor is már mindketten ébren voltatok:
-Emma, kérlek nekem is öntenél kávét? -pötyögtetett a telefonján. Elmosolyodtál, és leültél mellé a TE kávéddal a kezedben. Meglepődötten nézett rád. -Nekem nem hoztál?
-Miért? Kértél?
-Igen! Kértem!
-Jajj, ne haragudj nem figyeltem. De neked is van két lábad, édesem, feltudsz kelni a kanapéról kávét önteni magadnak.- így már persze nem is kellett neki az a bizonyos ,,reggeli ébresztő". Aztán 1 óra múlva, amikor fürdött, kiáltott neked:
-Kicsim, kérlek, hozz be nekem egy pólót. -úgy tettél, mintha meg sem hallottad volna, és te csak nézted tovább a tv-t. Kijött a fürdőből. -Édes, adnál már egy pólót??
-Ohh, Ash, ne haragudj. Nem figyeltem. Tudod, megy ez a jó műsor! 
-Nagyon furának tűnsz! Minden rendben? Jól érzed magad?
-Teljesen! Tökéletesen érzem magam. -mosolyogtál büszkén. Kivett egy pólót, s visszasétált a fürdőbe. Megvoltál elégedve magaddal, amiért ennyire jól megy a játék. Most végre megtudja, milyen is az, ha nem figyelnek az emberre...
Egész nap eljátszottál vele, viszont  este a barátod mosolyogva jött be hozzád:
-Ashton, miért vigyorogsz így?
-Én csak úgy!
-Aha, értem. -néztél rá furán, aztán leült melléd.
-Tudom ám, hogy egész nap, mire ment ki a játék. 
-Miről beszélsz?
-Emma, kicsim. Megleckéztettél.
-Ohh, tehát tényleg tudod. 
-Ne haragudj rám ,amiért azzal töltöttem majdnem minden napot, hogy a rajongók tudtára adjak mindent. Szeretlek, és te vagy az, akit mindennél jobban szeretnék magam mellett tudni. Megbocsátasz?
-Nem is tudom. -húztad direkt az agyát.
-Naaa! -nevetett.
-Na jó, persze, hogy megbocsátok. -elmosolyodott, közel hajolt, s lágyan megcsókolt... 


 

 

4 megjegyzés:

  1. Kérhetek Mikeyval?:3:3:3:3 U.I: nagyon jó lett!:D

    VálaszTörlés
  2. Istenem, ez nagyon tetszett!!!!!!!♥♥♥
    Ahh, úgy magával ragadt ez a sztori is, mint a többi ^^
    Még több ilyet akarok!!! **
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézusom :') De aranyos vagy, köszönöm, örülök ha tetszett <3 xx

      Törlés