2014. május 4., vasárnap

,,Rosszat álmodtam! "

Dorina Riczkónak Mikey :) 
Köszönöm, hogy szorgalmas olvasója vagy a blogomnak :))

Ha igazi legjobb barátról beszélünk, akkor neked egyből Michael Clifford jut eszedbe. Ovis korod óta jóba vagytok, igazából azért, mert te voltál az egyetlen aki, odament hozzá, a már akkor feltűnő különbözősége miatt, ami nagyon aranyossá és különlegessé teszi. Imádtok együtt lenni, és tiszteled benne, hogy a karrierje mellett rengeteget törődik veled. Képes fent maradni hajnali 3-ig, csak azért, hogy tudjatok sokat beszélni telefonon, vagy skype-on, ha esetleg turnén van. Mindig is tetszett neked, sokkal többet éreztél iránta, mint puszta barátság, csak nem merted neki eddig bevallani...
Talán hajnali 2-3 óra lehetett, mikor hívtak skype-on. Morogtál, erőt vettél magadon, felkeltél és megnézted ki az . Micheal neve villogott, fogalmad se volt, mit akarhat tőled hajnalban. Felvetted:
-Mikey? Mit akarsz hajnalban? -hunyorítottál az erős fény miatt.
-Ne haragudj, de rosszat álmodtam, és..Egyszerűen, láttam, hogy nem jelentkeztél ki innen és..gondoltam..te megnyugtathatnál.- dörzsölte kínosan a homlokát. 
-Ohh értem. -mosolyodtál el. -Mit álmodtál? Mesélj!
-Hát, lehet, hogy most ki fogsz nevetni, de azt álmodtam, hogy összejöttél Calum-mel, és... És.. Velem többet nem törődtél. 
-Calum. Te. Nem törődtem veled. Jézusom, Michael, mikre nem tudsz te gondolni. -lepődtél meg. 
-Nem tehetek róla. Nem akarlak elveszíteni, pláne nem Calum miatt. 
-Idefigyelj Michael Cliford! Engem sosem fogsz elveszíteni, ha törik, ha szakad. Mindig melletted leszek, érted? MINDIG!- elmosolyodott.
-Jól gondoltam, hogy te megtudsz nyugtatni. Köszönöm. Szejetlek! -gyerekeskedett. Felnevettél.
- Én isz szejetlek Mikey! -megrázta a fejét.
-Nem! Én tényleg szeretlek! -furán néztél rá. Sóhajtott. -Nézd, lehet, hogy bután hangzik, de már az ovi óta teljesen odavagyok érted. Csak féltem bevallani neked, mert....Mert te nem érzel így. -meg sem tudtál szólalni a sokktól. -Igen.Pontosan erre számítottam. Ne haragudj és..Akkor..Vagyis hogy..Szia.  
-Michael, várj! -a kamerába nézett. -Én..Én..Én is kedvellek téged. Úgy! -felcsillantak a szemei.
-És komolyan is gondolod?
-Teljesen, csak én is féltem. -elmosolyodott.
-Szeretlek!
-Én is téged. -elbeszélgettetek még reggelig, és másnap Mikey egy hatalmas rózsacsokorral jött hozzád, hogy légy a barátnője :)))


 

2 megjegyzés:

  1. *-* ez... Ez.. Ez valami fantasztikus!*-* nagyon ügyes vagy*0*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :333 <3 <3 Örülök, hogy tetszik :3333

      Törlés