2017. július 15., szombat

Segítség, szerelmes vagyok!

Hey-ho!
Visszaszámlálás: Ezen kívül már csak egy történet maradt, lányok. A most következő sztori főszereplője Fanni Kalcsó és Ashton. Remélem tetszeni fog mindenkinek. Kellemes olvasást!
Dó xx


A dolgok, amiktől falra mászom-TOP 10:
10. rendetlenség: azt hiszem, így egyértelmű, ha azt mondom, nálam mindennek megvan a maga helye. És ez nem csak a tárgyakra értendő...
9. csúszómászók, nyálas dögök: kígyók, békák, siklók, gyíkok, halak... Állatbarát vagyok, a felsoroltakat sem lenne szívem bántani, de ne nagyon kerüljenek ilyenek a közelembe.
8. reality show-k: otrombaságok, hazugságok és hülye emberek keveréke. Totális nem.
7. horrorfilmek: tudom-tudom.. Nincs ízlésem. De van, csak nem terjed ki az ijesztő dolgokra.
6. egoisták:
,,-Ha a szemeidbe nézek, tudod mit látok?
-Mit?
-Magamat. Muhaha" → köszönöm, inkább nem.
5. igénytelenség: értsd, mikor valaki nem figyel oda magára és másokra sem.
4. terrorizmus: nemcsak a robbantgató emberek tömege, hanem a szavak terroristái is.
3. nyávogás: ez semmit sem old meg. Soha.
2. érdektelenség: mindenért harcolni kell.
1. Ivy Levan: nem vagyok féltékeny Ashton Irwin barátnőjére, oké? NEM VAGYOK FÉLTÉKENY!

Sóhajtva pörgettem végig a modell Instagram profilját, aminek nagy részét az Ashton-nal való közös fotók teszik ki. Irigyeltem, hogy olyan jó alakja van, irigyeltem, hogy szép a mosolya, irigyeltem, hogy a lány önmagában is több, mint én. De amit a legjobban irigyeltem, hogy Ashton életében fontos szerepet játszik. Fontosabbat, mint én.
A tudatán kívül bolondított magába. Órákon át beszélgettünk minden áldott nap, önmagát adva folyton, engem pedig teljesen elvarázsolt. Úgy éreztem, egyre közelebb kerültünk egymáshoz, mikor jött Ivy , akivel együtt buliznak, és belőlem egy féltékeny, magába forduló barát lett. Ashton-nak sosem panaszkodtam erről, elvégre nincs jogom számon kérni Őt, de attól még fáj...  Amiről a legjobb barátnőm hosszas beszámolókat is kap.
A köntösömbe bújva csoszogtam le a konyhába, mikor a célomat megváltoztatta a késői csengőszó. Így a bejárati ajtónál kikötve kinyitottam azt Ashton-t pillantva meg hátratett kezekkel. Valószínűleg elég értetlenül nézhettem, ami belőle nevetést váltott ki.
-Gondoltam, együtt tölthetnénk az estét -húzta elő a pizzás dobozt és a rózsacsokrot. Megdobbanó szívvel boldogan elmosolyodtam és beengedtem. Egy ajakpuszival üdvözölve azonnal megcélozta a nappalit, én pedig megroggyanó térdekkel siettem a konyhába S.O.S üzenetet küldve a barátnőmnek.  Új volt a rózsacsokor, új volt az ajakpuszi, új volt a késői látogatás... De reményt ébresztett bennem.
Két pohárral tértem vissza Ashton mellé, majd az italokat letéve lehuppantam a kanapéra. A kínos csend megtörése érdekében kezdeményeztem.
-Mit csináltál ma?
-Ivy-t kísértem el vásárolni -válaszára megfeszültem és egy pillanatra lehunytam a szemeim. Inkább egy pizzaszeletért nyúltam. Itt az idő kifaggatni.
-Na és, hogy ismerked..-akartam kérdezni, de a kivágódó bejárati ajtó félbeszakított. A következő pillanatban a barátnőm jelent meg a nappaliban mögötte a mindjárt megfulladó vőlegényével.
-Jöttünk, ahogy tudtunk! -felnevetve figyeltük a levegőért kapkodó Calum arcát.
-Látjuk -bólogattunk törölve a könnyeinket. T/N hátranézett rá, míg Cal a térdein támaszkodva lihegett.
-Nemár, alig futottunk pár métert!
-Pár...Pár métert?? 5 teljes perc alatt legalább fél mérföldet futtattál le velem!-hangosabban nevettünk rajtuk tovább -Ti ne röhögjetek, ez az egész Fanni S.O.S üzenete miatt van! Nincs is vészhelyzet, én meg egy szál alsónadrágban futottam át a fél várost!
-S.O.S?-nézett rám kihívóan Ash. Fülig elvörösödve leraktam a pizzát és felálltam.
-Kikísérjük őket? Oké! -húztam ki T/N-t a karjánál fogva -Későbbmindentelmeséleknekedneharagudj -sziszegtem fogaim között, miközben a fiúk követtek minket. A barátnőm felsóhajtott.
-Akkor csak mulassatok -intett és elindult a még mindig hisztiző Calum-mel. Lassan Ash felé pillantottam, aki megállás nélkül mosolyogva fürkészett.
-Ez az egyik oka annak,hogy teljesen az ujjaid köré csavartál -lépett közelebb eltűrve a hajam a fülem mögé. Hitetlenkedve szemeibe néztem -Mindig olyan felejthetetlenné tudod tenni a dolgokat. Minden helyzetből ki tudod hozni a legjobbat, a legszebbet.. vagy akár a legviccesebbet is. -halkan elnevettem magam és lenéztem a pázsitra. De ő felemelte a fejem -Ivy nem jelent számomra semmit, Fanni. Csak egy barát. Tudja, hogy te kellesz nekem. Úgy gondolta, te tényleg boldoggá tudsz tenni. És én is így gondolom -suttogta, miközben hüvelyujjával cirógatta arcomat -Azt akarom, hogy az enyém legyél.. És T/N-nek hála azt is tudom, hogy te is ezt akarod.. -lecsukódó szemekkel tarkójára csúsztattam kezem, majd homlokának döntöttem enyémet. Körbeölelte a derekam, ajkainkat centiméterek választották el. Épp egymásba olvadtunk volna, mikor a locsoló beindult.. Halkan felsikítva megugrottam, majd felnevettem átölelve nyakát, vizes tincsei közé csúsztatva ujjaim. Ajkaim közé nevetett, aztán gyengéden, de szenvedélyesen megcsókolt...
Egyúttal pedig azt is bebizonyította, hogy ő is remekel az emlékezetes pillanatok megteremtésében.

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm ☺☺ nekem nagyon tetszik ☺☺

    VálaszTörlés
  2. Hű! Vicces és romantikus! Nagyon jóóó! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :*
      Ami a facebookot illeti.. Rengeteg hasonló nevű lány van regisztrálva, nem tudnál linket küldeni a profilodról?

      Törlés
    2. https://www.facebook.com/dorabodn
      Itt is van! :) <3

      Törlés