2014. október 4., szombat

Díj

Sziasztok!
Igen, tudom, most nem ezzel a bejegyzéssel kéne érkeznem, de ezt is muszáj egyszer. 
A suli mellett nem igen van időm, előkészítők és egy csomó tanulni való, de készül a 2. rész már :)
Viszont most belekezdenék :)

Nagyon szépen köszönöm a nem tudom hányadik díjamat, ezúttal: Vivinek .
Szabályok:
- Írd ki, hogy kitől van!
- Írj 11 dolgot magadról!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Írj 11 kérdést!
- Küldd tovább 11 embernek!

A 11 dolog rólam:
1: 114 füzetem van, ami 3 csoportból áll: 
-Kész spirál és kicsi füzetek
-Nem befejezett spirál és kis füzetek
-Blog vázlatok

2: Nagyon szeretnék megtanulni gitározni

3: Színésznő szeretnék lenni

4: Elszeretném olvasni a Csillagainkban a Hibát.

5: Nagyon szeretem az olvasóimat. 

6: 14 férjem van összesen és legálisan élünk.

7: Életem szerelmei: Calum, Luke, Michael, Ashton, Justin, Ansel, Brad, Jorge, ...és több most nem jut eszembe.

8: Reménytelen eset vagyok

9: Elég makacs is.

10: Van bennem egy ,,csöppnyi" perverzség

11: Állítólag(!!) Én vagyok Calum, lányban.


Kérdések:

1. Mi a kedvenc ételed?
Hmmm.... Talán a rántott sajt <3

2. Szeretsz-e iskolába járni? Ha igen miért? És, ha nem, miért?
Nem igazán... Sok tényező van, ami inkább rontja a helyzetet, többek közt a környezet..

3. Miért pont a blogod főszereplőjét választottad főhősnek?
Hát, ha főhősnek és főszereplőnek nem igazán, azt akartam, hogy legyen egy olyan blogom, amivel örömet tudok szerezni az olyan olvasóknak, akik szeretik a romantikus, kevésbé gyakori dolgokat, és akik kíváncsiak a gondolkodási módomra.

4. Mi a kedvenc bandád?
Nem csak egy van :DD
-5SOS (ez egyértelmű)
-1D
-The Vamps

5. Mennyi időt töltesz naponta a gép előtt?
1, esetleg másfél órát. De azt is majdnem két naponta, mert nincs időm.

6. Van kedvenc sportod?
Szeretek focizni -de nem tudok- és floorball-ozni :)

7. Mitől félsz a legjobban?
Elég sok minden van, nem igazán szeretném felsorolni, elég személyes dolgok ezek.

8. Mi szeretnél lenni, ha felnősz?
Mint említettem, színésznő :)

9. Szoktál szerkesztgetni képeket, vagy ilyesmit?
Ohh, van egy egész albumom ezekkel a képekkel XD

10. Mennyire vagy babonás?
Nem hiszek az ilyenekben. Úgy gondolom, hogy ha valami meg is történne, az nem azért lesz, mert babonás vagyok vagy ilyesmi, hanem azért mert annak meg kell történnie.

11. Mi a kedvenc filmed/sorozatod?
Imádom az Latin-Amerikai dráma sorozatokat: Maricruz, A macska, Marichuy, meg ilyenek, aztán nagyin szeretem a Violettát, a Vámpírnaplókat (Stefan 4ever!) és a Castle-t :D

Az én kérdéseim:
1: Mi az, amit a legjobban elszeretnél érni az életben?
2: Szereted Justin Bieber-t? Indokold meg miért, ha igen és miért, ha nem!
3:Mióta foglalkozol a blogos karriereddel?
4: Mit csinálsz legszívesebben a szabad idődben?
5:Érezted már úgy, hogy a világ ellened van?
6:Milyen stílusú zenéket szeretsz?
7: Voltál már menthetetlenül szerelmes?
8: Mi az, amit elvársz egy kapcsolattól?
9: Csalódtál már a legjobb barátodban?
10: Van testvéred?
11:Hiszel Istenben?

Kiválasztottjaim:
Keyla C. 
Adry&Christie 
Adri és a további szerkesztők 


HAMAROSAN ÉRKEZIK AZ ÚJ SZTORI /2. RÉSZ/
   
 





 
 

2 megjegyzés: