2014. augusztus 13., szerda

Hey gurls!
Hát azt hiszem, most utálni fogtok, de nem vagyok abban a helyzetben, hogy újabb sztorikat tudjak nektek hozni. Nem fogom törölni a blogot, nem is szüneteltetem csak kis időre van szükségem, amíg összeszedem magam és hozhatom a történeteket, mert ez így nem korrekt, és ahogy említettem rossz munkát nem szeretnék megosztani veletek. Természetesen a kéréseitek nem vesznek el, még így is dolgozom rajta, de komolyan mondom nagyon gyengék, tehát van mit kijavítanom.
Sajnálom, hogy csalódnotok kellett bennem, ne haragudjatok :(
Dó xx


Ejj Lucas!

4 megjegyzés:

  1. Nem haragszom megértem,hogy nem tudsz írni addig várom a sztorim míg meg nem kapom meg értem ha napokat,heteket,hónapokat kell várnom és remélem,hogy minden renben lesz. Dorcsikaa

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a megértésedet:)
    Dó xx

    VálaszTörlés
  3. Szia megértelek hogy idő kell mert a jó munkához idő kell! Én is így vagyok vele most ( blog )! Egyébként nem voltak bénák a mostani sztoriaid sohasem azok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a megértésedet és,hogy így gondolod. Nem mindenki szerint vagy így :)

      Törlés