2014. július 23., szerda

Köszönöm!

Sziasztok!
Úgy gondolom, itt az idő, hogy megköszönjek nektek MINDENT! Ha Ti nem vagytok, nem lenne ez a blog és nem lennék olyan boldog, mint amilyen most vagyok. Olyan kedves szavakkal illettek, amiket szerintem meg sem érdemlek, hiszen én csak a kéréseiteket teljesítem. Örülök, hogy ti a legrosszabb pillanataimban, is mosolyt tudtok csalni az arcomra, köszönöm, hogy itt vagytok nekem, az aranyos véleményetekkel, nagyon szeretlek titeket! :')


Pár kedves mondat a kommentjeitek/üzeneteitekből:

"Szia nagyon jól írsz és fejet hajtok tehetséged előtt."-Dorcsikaa

,,Szia :) Nagyon nagyon tetszenek a KE sztoriaid! :) Iszonyatosan jól írsz :)" -Audrey

,,Szia!:) Elolvastam az eddigi összes KE sztorit amit a lányoknak írtál. Nagyon szuperek! :) Csodálatos vagy! ♥"-Evelin

,,
Alig várom, hogy végre megkapjam a csodás Mikey-s sztorimat! :D

  1. Aranyos vagy, de sosem írtam csodás sztorikat:)


  2. Ne hazudj! Te mindig azokat írsz!!! :))))" -Liliána


    ,,Szia Dóri! Tudom, már kértem egyszer egy sztorit, de most szeretnék mégegyet :3 Csak ha nem jelent nagy gondot! Nagyon jókat írsz, és ezért szeretnék egy sztorit!" -Vivien

    ,,Mellesleg nagyon cukik vagytok Calum-mel!!!!! :))))))))" -Liliána /Ohh :') <3 :'D/

    ,, szia! nagyon jó az oldal és így tovább az írással" -Daniella

    ,,Imádom az írásaid, isteniek! :heart:" -Liliána /:')/

    ,,csak így tovább xxx :heart:" -Zely <3

    ,,szia nagyon jó a blogod kb 1-2 hete olvasom és nagyon jó :3" -Tamara:)

    ,,Még mindig imádom az írásaid te lány! :heart: xxx" -Zely:33

    ,,úúúú hallod ez nagyon jó lett na jó az nem elég hogy nagyon jó tökéletes *-* és pont ilyen vagyok mint amilyennek itt kitaláltál te nagyon jól írsz de tényleg :)" -Patrícia

    ,,Nagyon tetszik ez a történet is, mint a többi!"- Liliána

    ,,Csak most találtam rá a blogodra. :D Akkor már rengeteg Cal sztori lenne. :D ha rajtam múlna. :D *----* ÉS ahh imádlak :*" -Vikcsuuuu

    ,,Nagyon köszönöm! Nagyon nagyon (és még ezerszer is nagyon) tetszik! Imádom Mikeyt, és téged is imádlak, amiért ennyire jól írsz!
    Remélem, hogy kérhetek még ilyen jó sztorikat. :)" -Liliána :'3

    ,,jujujujuj köszönöm nagyon cuki lett, tanán eddig a legjobb.*-* ez tök eredeti volt, so thankie.♥♥♥" -Luca

    ,,Köszönöm<3 elképesztő lett, cukii :3" -Keyla :))

    ,,egyébként nagyon jók a sztorija id" -Sarah

    ,,Ez annyira asd asd asd asd*-* szuper!*-*" -Dorina :))

    ,,Szerintem nagyon aranyos lett és tetszett, szuper ;)" -Keyla

    ,,Szia:) nagyon tetszenek a történeteid^^" -Keyla

    ,,Juuujjj*-* Ez olyan cukii*-* Komolyan.. Nagyon meghatódtam.:')" -Dorina

    ,,Miért van az, hogy mindig könnybe lábad a szemem?! Imádom a kis történetedet és szerintem van benned sok remény! Fantasztikusra sikeredett, és ahogy említettem, meghatódtam... :3" -Zely

    ,,*-* ez... Ez.. Ez valami fantasztikus!*-* nagyon ügyes vagy*0*" -Dorina


    Hát, nagyon köszönöm nektek még egyszer, elképesztően aranyosak vagytok :')
    Köszönök mindent!!
    Dó xx








     




14 megjegyzés:

  1. Csodálatos amit csinálsz! Igenis megérdemled a kedves szavakat. Nagyon szeretünk! Mi is sokat köszönhetünk neked!<33 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esküszöm sírva fogok fakadni :') Én is nagyon szeretlek titeket! :)
      Ugyan már! <3
      Dó xx

      Törlés
  2. Szia Dó! Amit írtak igenis megérdemled mert nagyon jól írsz, tehetséged van hozzá ezt becsüld meg! Te inspiráltál engem hogy egy blogba kezdjek, nélküled nem csinálnám ezt amit szeretek blogot írni! Nagyon köszönöm, remélem még több feliratkozod lesz meg olvasod és hogy nem hagyod abba az írást. Ha megszeretnéd nézni a blogot itt van tudom nagyon rossz, semmi a tiedéhez képest : http://bettydirections.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sarah!
      Köszönöm, kedves vagy! És tényleg?! Én? Jézusom, ez rengeteget jelent nekem, sosem történt még velem ilyen! :') Én tartozom egyedül köszönettel, nem te/ti! Nem hagyom abba, ameddig ti vagytok nekem! :)
      És benéztem a blogodba, nekem nagyon tetszik, várom az új részeket:)
      Dó xx

      Törlés
    2. Köszönöm hogy tetszik és hamarosan hozom az új részt/részeket.
      Úgy is most beteg vagyok meg korházba vagyok emiatt hamarabb hozom. Köszönöm mégegyszer hogy benéztél :)

      Törlés
    3. Te jó ég, kórházban?!! Jobbulást! :o
      Dó xx

      Törlés
    4. Köszönöm meglesz úgy is Szombaton már megyek haza egy hét után!
      A blogon már fent van az új rész csak a te kedvedért írtam meg ilyen gyorsan. Remélem jó lett!
      Puszi: Betty :)

      Törlés
    5. Ohh nagyon jó lett, és köszönöm, hogy az én kedvemért írtad meg:)
      Puszi: Dó xx

      Törlés
  3. Szia megint én vagyok nem tudom itt elküldeni a blogot de ha akorod akkor akor írdbe a youtubra Vámpirok és a szerelem és az infó boxban ott van a blog. De nem kell ha nem akarod!

    VálaszTörlés
  4. Még jó, hogy szeretünk! A történeteiden mindig megáll az eszem. Hogy tudsz ilyen jól írni?! Az összes sztorin sírok.
    Mikor legelőször olvastam a sztorikat, valamelyiken sírtam, valamelyiken pedig nevettem. Nagyon megszerettem az oldalt, de főként téged! <3
    Te mindig foglalkozol az olvasóiddal, és mindig tökéletes (még ha te nem is vallod be) sztorikat írsz. :D
    Ez a kedvenc blogom!!! <3
    És nagyon szeretlek, remélem, még százszor ennyien leszünk az oldalon, és még vagy száz ilyen sztorit írsz.
    <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a kommentjeiteken sírok és nevetek, és tudod miért? Mert borzasztó aranyosakat tudtok írni! Csak ti hiszitek azt, hogy jól írok, és én is szeretlek téged, pont ahogy az összes olvasómat, egytől egyig! Foglalkozom veletek, mert fontosak vagytok nekem és nélkületek nem tartanék ott, ahol most!
      Tökéletes ..ugyan kérlek..:DD
      Awww komolyan? :O Istenem, ez a nap fénypontja! <3
      Én is nagyon nagyon szeretlek, és remélem mindig a támogatóm maradsz!
      Dó xx

      Törlés