2014. június 13., péntek

Életem második díja

Először is: Imádlak Zely, akárhányszor feljövök, meglepsz valamivel! :) Másodszor: tudom, tudom, inkább a sztorikat kéne hoznom, de higyjétek el, már folyamatban vannak! Köszi a díjat! ;)





A szabályok:
-Írj magadról 11 dolgot!
-Válaszolj 11 kérdésre!
-Tegyél fel 11 kérdést!
-Küldd el 11 embernek!

A 11 dolog rólam:
-Ki nem állhatom magam, Utálom, ahogy kinézek.
-Anyukám 8 éves koromban meghalt, június 20.-án.
-Visszahúzódó vagyok.
-3 fiú tesóm van: 1 öcsém és 2 bátyám
-Imádok focizni, csak nem tudok :DD
-Soha nem volt nővéremként szeretem Zely-t.
-Az iskolában rengetegen kibeszélnek az ízlésem miatt.
-Szeretek meghallgatni másokat, és segíteni, ezért hívnak az osztályba úgy, hogy ,,Dr.Dó"
-Amit elviselek magamon azok a szemeim.
-Pár tanárnő szerint, megbízható vagyok és anyu halála óta rengeteg mindent vállalok magamra.
-Imádok sütni és főzni :DDD

A válaszaim:
1.Hogyan vélekedsz a leszbikusokról? 
-Nekem nincs bajom velük. Szerintem a mai világban csak a nagyon hülyék nem bírják felfogni, hogy nem tehetnek róla.
2.Milyen szuper erőt választanál magadnak?
-Uh..ez nehéz kérdés :DD Talán a gondolatolvasást.
3.Voltál már szerelmes, úgy igazából? Ha igen, meddig tartott és mi lett a vége?
-Hát sajnos szerelmes már voltam, úgy igazából, mégpedig a tesóm osztálytársába, de nem lett jó vége. Igazából ez a téma mindig érzékenyen érint, sokat sírtam miatta, ezért nem beszélnék róla, ha nem baj.
4.Mióta írod ezt a blogot?
-Április óta :)
5.Milyen dal jellemezné legjobban a mostani hangulatodat?
-Őszintén? Union J-Amaze Me. Nem vagyok már JCat, nem tudom miért, de ezt a számot imádom, és tényleg ez az, ami most a legjobban jellemezné..
6.Mi a kedvenc ruha márkád? (ha van)
-Nem is tudom..Adidas?! Nem tudom :DD
7.Van kedvenc sorozatod? Ha igen mi(k)? :)
-Hááát...uhm..izé..Violetta forever :DD Aztán, Castle, aztáán...hm..Gumball csodálatos világa xddd
8.Milyen nyelven/nyelveken tanulsz?
-Németül tanulok, de a rengeteg angol, spanyol és francia után, tudok egy picit így is- úgy is :D
9.Mi a legnagyobb álmod, ami a szemed előtt lebeg most is?
-Nagyon szeretnék színész-énekesnő lenni, mert a dráma és a zene az életem.
10.Szoktál #foreveralone napot tartani? Ha igen, miből áll egy ilyen nap? :D
-Ohohoo én elég sokszor :DD Általában megnézem a Titanicot, 3 jégkrémmel és 1 csomag nápolyival bezárkózva, és szomorú zenéket hallgatok és írni szoktam.
11.Milyen blogokat olvasol mostanában? (linkeld!)
- http://assassination-of-my-life.blogspot.hu/
http://life-in-2099.blogspot.hu/
http://thechase-ashtonirwin.blogspot.hu/
http://5-seconds-of-summer-fanfiction.blogspot.hu/
http://5sosfanfiction.blogspot.hu/

Kérdések:
-Ha tehetnéd, elszöknél oda, ahol egyedül lehetsz egy picit?
-Te mit keresel egy fiúban?
-Csalódtál már valakiben?
-Szeretnél időt utazni?
-Szereted a focit?    
-Kiben bízol a legjobban és miért pont benne?
-Elképzelted már az álomesküvődet?
-Ha lehetne, változtatnál a sorsodon?
-Megvagy elégedve magaddal?
-Voltál már 1 fiúval nagyon kínos helyzetben?
-Mit gondolsz a fiú-lány barátságokról? :)

Akiket kiválasztottam:
Christie 
Lizzie 
Adri 
Zsófi 




Köszönöm még egyszer! Hamarosan jelentkezem! :)







 

 


2 megjegyzés:

  1. Jaj, én ezt nem tudtam! :O
    Mármint az anyukád... Nem akarok köszhelyeket írni, de sajnálom!
    És meghatódva olvastam, hogy NŐVÉR!!! <3 :")
    xxx Én is szeretlek, Csibe! <3

    VálaszTörlés
  2. Ne sajnáld, megtörtén,de azért köszönöm :))
    Igen, az vagy <3
    <3 <3

    VálaszTörlés