2014. május 8., csütörtök

Telefonvallomás

Dorina Rickó-nak Calum :3

Calum és te már azóta jó barátok vagytok, amióta találkoztatok az egyik 5SOS koncerten. Minden nap beszéltek valamilyen formában, és sok időt töltetek együtt. Már rengetegen a szemedbe mondták, hogy ,,Fiú-lány barátság nem létezik, mert az egyik mindig többet érez", azóta erősen elgondolkodtál, hogy akkor ez most mi?! Természetesen rájöttél, hogy igazuk van, mert TE vagy az a személy, aki jelen pillanatban többet érez. Nyilván való volt, hogy nem mondod el neki, mert féltél, hogy elrontod a barátságotokat, így ez a te titkod maradt..
Épp vele folytattál telefonbeszélgetést:
-Komolyan mondom, hogy féltékeny vagyok Luke-ra!  Koncertről készült képeket posztolgatnak Luke-ról, azzal a felirata, hogy az új Pókember, engem meg úgy hívnak, hogy Robin Hood! De ez így nem jó, mert én akarok Pókember lenni! -panaszkodott neked, amin csak nevetni tudtál. Iszonyatosan szeretted benne, hogy mindig megnevettet, még akkor is, ha olyan kedvedben vagy, hogy bárkit megtudnál fojtani egy kanál vízben. Imádtad azt is, mikor nem volt kedved senkivel se beszélgetni, ő csak félénken rád nézett, megpuszilt, s szorosan átölelt. Bármikor ott volt, mikor szükséged volt valakire.
-Calum, emiatt ne legyél féltékeny Luke-ra, amúgy is Robin Hood-ot jobban szeretem. -mosolyogtál
-Ohh..Uhm, akkor imádok Robin Hood lenni! -jelentette ki. Megint felnevetsz.

-Remek!
-Az, na mindegy. Nem ezért hívtalak.
-Akkor?
-Tudod, holnap lesz egy koncertünk és muszáj jönnöd.
-Cal, ne haragudj, de semmi hangulatom nincs hozzá.
-Édes, kérlek! Pont 1 éve lenne, hogy barátok lettünk, és tényleg el kell jönnöd!
-Nem tudom..
-Kérlek! Nagyon fontos lenne, mert..-csuklott el  a hangja.
- Mert?
-Mert...Hát..Azóta a nap óta...Teljesen oda vagyok..érted. -itt majdnem sokkot kaptál. Megjelentek a pillangók a hasadban és szóhoz sem jutottál. -Dorina, héé, itt vagy? Hallasz? -aggódott.
-I-itt va-vagyok! -dadogtál
-Tudom,  hogy csak barátként gondolsz rám, de úgy éreztem tudnod kell.  És..Azért akartam, hogy a koncertre, mert..ott akartam bevallani..esetleg 1 csók kíséretében...-csendben voltál, teljesen ledöbbentél a hallottak alapján. -Értem...Hát..Akkor..Szia. -akarta letenni ,de:
-VÁRJ! Cal!
-Igen?
-É.Én..Én is kedvellek! Csak féltem elmondani..-vallottad be.
-Akkor...uh...vagyishogy..izé...uh.. Eljössz..uh..a koncertre?- dadogott. Nagyon bírtad azt is, amikor akadozva beszél, mert mindig ,,uh"-zott.
-Igen elmegyek!
-Remek! Akkor..izé..Hát..Vagyis..biztos, hogy újra bevallom, és meg is csókollak! -teljesen elfogott a mámor, mikor kimondta, boldog voltál, hogy végre tisztázva lett minden.. :DD


 

7 megjegyzés:

  1. Ahh, nagyon tetszett!!! :3
    Főleg hogy alig olvasni Calumről :/
    Csak így tovább neked is! ;)
    xxx Zely

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó lett:DDD Én is csak azt tudom mondani hogy így tovább!:)

    VálaszTörlés
  3. Ha már komiban nem kért senki még ennél a résznél. Akkor én igen.:D Ashtonnal kérhetek?:3 Igen tudom-Tudom sokszor kérek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh megtisztelő,hogy te kérsz :))
      Persze, hogy kérhetsz, nem baj, ha sokszor kérsz.
      Lehet hogy késve érkezik, mert suli van és sok a tanulni való, de megpróbálom megírni a lehető legjobban

      Törlés