2014. július 6., vasárnap

Engesztelő ajándék

Mano-nak Luke:3 Remélem tetszeni fog!
Ja és..Mondtam már, hogy..Imádlak titeket? :$






Ha igaz és hiteles kapcsoltról beszélünk, akkor a tiédet és Luke-ét annak mondhatjuk. Csak van egy kis nagy gond. Igen, ezt megint jól megfogalmaztam, de ne is erről beszéljünk, hanem arról, amit elkezdtem. Tehát a baj ott van, hogy mostanában minden apró dolgon összekaptok, semmiben sem értetek egyet, de fogalmad sincs miért lehet ez.. Félsz, hogy ő esetleg már nem szeret úgy, ahogy te őt.
Luke éppen a srácokkal van a stúdióba, tehát van annyi időd, hogy átgondolj minden olyan dolgot, ami miatt ennyire megromlott a kapcsolatotok...
Miközben előkészítetted az ebédet, megfordult a fejedben minden lehetséges ok :
1. Mi van, ha ő megcsal?
2. Esetleg titkol valamit?
3. Talán te rontottál el valamit? 
4. Vagy egy gonosz boszorkány elvarázsolta? 
Na jó, az utóbbi elég abszurdum, de ki tudja?.... Megcsináltad a levest, aztán a palacsintát. Úgy gondoltad, biztos hazajön ebédre, ezért megtálaltál, s vártad, de sehol sem volt. Felsóhajtottál, aztán csörgetted...Hangposta... Mit is vártál?.. Ami után megszólalt a sípszó, belekezdtél:
,,Luke, ha van annyi időd, gyere haza ebédelni! Vagy ha nem jössz, küldj egy sms-t és eszek egyedül! "
Nem hangzott valami meggyőzően, de mit lehet tenni? Már 3 napja nem alszol vele, alig beszéltek, miért várnád el tőle, hogy vegye fel a telefont?...
Leültél ebédelni, de nem igazán volt étvágyad, és szerintem nem is kell részletezni az okát..
Majd Luke betoppant:
-Azt hittem megvársz.
-Nem küldtél üzenetet, honnan tudtam volna, hogy jössz?
-Mert lemerült a telefonom.
-Értem, akkor ezért nem vetted fel. Jól van, lényegtelen. Ülj le és egyél! -álltál fel és a konyhába sétáltál. Mára befejezted az ebédet, nekiálltál mosogatni, mikor 2 kezet éreztél a derekad körül, aztán egy lágy puszit a nyakadon. El sem akartad hinni, hogy ez bizony Luke.
-Ne legyél morcos. Ülj le és egyél velem.
-Ettem már, nem vagyok éhes. -felsóhajtott.
-Ma elviszlek valahová. Öltözz fel kényelmesen. Ennyit kérnék. 
-A kényelmes alatt mit értesz?
-Rövid nadrág, egy póló meg esetleg strandpapucs. 6 óra felé indulunk, mert még vissza kell mennem a stúdióba a fiúkhoz. 
-Oké.. -visszament ebédelni. Nem tudtad mire vélni a hirtelen hangulat változását. Furának tartottad...

Ahogy Luke kérte, a számodra kényelmesnek nevezett módon öltöztél fel a kiegészítőkkel együtt:

Így már csak Luke hiányzott. Nem kellett sokat várnod rá. Hamar megérkezett:
-Csinos vagy! -ajándékozott a bókja mellé egy mosollyal.
-Köszönöm, mehetünk? -lassan bólintott, beszálltatok a kocsiba, majd mentetek is...
Fél óra kocsikázás után megérkeztetek. Mikor kiszálltatok Luke bekötötte a szemed:
-Erre mi szükség...?
-Azért, hogy ne lásd addig, amíg oda nem érünk. Fogd meg a kezem. -kinyújtottad, megfogta, aztán elkezdtetek sétálni...
-Itt vagyunk! -vette a le a kendőt, s megpillantottál  gyertyákkal körberakva egy asztalt 2 személyre megterítve:
-Úr Isten, ezt...
-A fiúk segítettek  ma, amikor nem voltam otthon. Nem a stúdióba voltunk. 
-De ..miért..?
-Zavart, hogy mostanában minden apróságon összeveszünk és szerettelek volna kiengesztelni meg egy kicsit romantikázni, mert mindennél fontosabb vagy nekem.
-Szeretlek, te idióta! -mosolyodtál el.
-Én is szeretlek, édes! -vigyorgott, s megcsókolt...
Egy csodás romantikus estét töltöttetek el kettesben...

Remélem tetszett :) a következő sztori Patié lesz 
Dó xx
 

4 megjegyzés:

  1. Sziaa, kérhetek egy törit Calummal Domcsii névre?:3 Előre is köszipuszi:*

    VálaszTörlés
  2. Hello.:) kérhetek egy sztorit Luke-kal? Köszii♥

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Bluer Sky és Sali Veronika, ha olvastátok egy közérdekű bejegyzésemet, akkor tudnátok, hogy megkértem mindenkit arról, hogy, egy ideig NE kérjetek sztorikat,mert így is van 10 db, amit még nem írtam meg, és holnap táborba is megyek, aminek hála 6 napig nem leszek.
    Sajnálom csajok, szólok, ha újra lehet kérni, ne haragudjatok :( <3
    Dó xx

    VálaszTörlés