2014. június 5., csütörtök

Életem első díja :DD

Én buta, eddig észre sem vettem. :O Köszönöm a díjat Zely-nek, hálás vagyok érte :))



Szabályok:
-Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat
-Írj magadról 11 dolgot, a kérdések alapján
-Írj 11 kérdést
-Küldd el további 11 bloggernek :))

  • Hol laksz? -Hehe, Vas megyében :)
  • Hány éves vagy? -14 leszek augusztusban 
  • Hogy becéz a családod/barátaid? Van valami fura beceneved? -Az az igazság, hogy rengeteg becenevem van. A családom: Dórinak hív, a barátaim: Kazinak, Kazkának, Dó-nak, Dorkesz-nek, DoDó-nak, D-nek :))
  • Kedvenc filmek? -Uhm..Megint 17, Titanic, Taxi 1,2,3,4 , 1D: This is Us
  • Milyen könyveket szeretsz olvasni (stílusban) ? -Imádom a romantikus regényeket :DD
  • Hány blogod van (+link) ? -Ezen kívül még egy, de azt beszüntettem, mert nem igazán akart kibontakozni a sztori ://
  • Kedvenc kajád? Van valamilyen konyha, amit kifejezetten szeretsz? -Hmm..Kedvenc étel..Hát..uh..Imádom a csokit. Ez kajának számít? :"D Pizzás vagyok. Konyha amit igazán szeretek, nincs :))
  • Mi lenne az a három kívánságod (csak három!) , amit másoknak  kívánnál? - Haha :DD Az egyik, hogy a földön azok a családok, akik nehéz körülmények között élnek, változzon a helyzetük. A második: Calum jöjjön rá, hogy csak én kellek neki :D  a harmadik: Teljesüljön mindenkinek minden álma :D
  • Mi a kedvenc kiegészítőd? -Őszintén bevallom, nem vagyok híve az ilyeneknek, nem tudok választani :))
  • Mióta blogolsz? -Elég régóta, de csak mostanában kezdtem belejönni.
  • Mi a kedvenc számod jelenleg? -Uuuuh, talán a 5SOS-tól a Disconnected :)) 
A kiválasztottjaim: -nincs 11:D-

-Agatha Hestya

- Adri

- Keyla Cook :)))

 


 
 

4 megjegyzés:

  1. Először is gratulálok a díjhoz!:)
    Másodszor pedig; az az Adri én lennék?:o És ha igen, melyik blogomat szemelted ki?^^

    Mindenesetre ha én vagyok, akkor nagyon köszönöm :))

    VálaszTörlés